Sunday, March 15, 2009

"Coraline" Neil Gaiman

"Nimed on esimene asi, mis kaovad,kohe pärast seda, kui hingetõmbed on lõppenud ja südamelöögid lakanud."


"Palju teravam kui mao hammas on tütre tänamatus"

"Ometi saab armastusega murda ka kõige uhkema vaimu"

"Vaata, teil, inimestel on nimed. Ja seda seepärast, et te ei tea, kes te õieti olete.Meie teame, kes me oleme, niisiis pole meil ka nimesid vaja"

"kasside kutsumine," ütles ta usaldavalt,"kaldub olema pigem ülepakutud aktiivsus.Sama hästi võiks kohale kutsuda tuulispaska"

"Ainult ämblikuvõrgud peavad piisavalt suured olema,et kärbseid kinni püüda"

"Ma ei taha seda,mida ma võiksin iganes tahta.Mitte keegi ei taha. Mis lõbu see mulle pakuks, kui ma saaksin kõik, mis ma iganes tahan?"

"Kui sa ei karda midagi,aga teed seda ometi, siis see ongi vaprus"

No comments: