Wednesday, October 13, 2010

ooooooohhh, crap!

Mis me teeme kokurentidega?! Tapame nad, jah, just nimelt. Kas või üle laipade aga sellist asja ma ei salli. Nii huvitav kui see ka pole, kuidas ma seekord suutsin nii mõtlematult käituda. Ooh, silly me. Selge, pihtaspõhjas, sain selle endast välja. nüüd hakkas..... parem igaljuhul ei hakanud.

Edasi.

Niisiis, paari päeva pärast on lähek. Ma siis alustan selle tsirkusetuuriga 16ndal. oi seda lõbu. Ma loodan, et ma tulen elusalt ja tervelt sellest välja. Aga nagu keegi mulle korrutab pidevalt ja jätkuvalt "you can do it" oh ys i can i can. Vähemalt loodab.

Oma lennujaama hirmust pole veel aru ja jagu saanud aga eks jõuab. Küll see "mmmmmmmmm exhale,inhale" süsteem aitab, kui ei siis on asjalood päris hullud.

Mis siis veel?

Ma kohe ei teagi. Ei, ma ikka ei saa. Praegu see punkt 1, millega alustasin, häirib.


Kõik.

Ma nüüd lähen keskendun võltsinimeste maailma, kus kõik ei ole hea ja ilus. aka vaatan mõne nõmeda filmi ära.

Jah,

Kõik(x2)

K.

No comments: